sobota, 26 stycznia 2013

Liebster Award ; )

 Awwwwwwwwwwwwww ! Zostałyśmy nominowane przez http://onedirectionismypassion.blogspot.com/  ! awwwwww ♥ xd :d
DZIĘKUJEMY ZA NOMINACJE !!! : dd ♥



1.Ulubiona piosenka z UAN oraz TMH :) ?
Anita: KOCHAM wszytskie, ale takie naj to WMYB, MTT i LT ♥♥
Wera: More Than This z UAN (chociaż uwielbiam wszyściutkie ) , a z TMH uwielbiam wszystkie i naprawdę nie umiem jednej wybrać .♥

2.Kto ma najładniejszy uśmiech z One Direction ?
Wera: Zdecydowanie Harry ♥
Anita: HARRY ♥, ale reszta też mają świetne uśmiechy ♥

3.Co robisz w wolnym czasie ?
Anita: Siedzę i oglądam TV, słucham muzyki, kłócę się, leżę, wygłupiam się z siostrą; mamą, biję się z braćmi. Spotykam się z tą niżej ♥
Wera: Piszę rozdziały , słucham muzyki, spotykam się z tą Idiotką , ANITĄ ♥, oglądam tv , siedzę na kompie. itd . Czyli robię wszystko na co nie mam czasu w tygodniu . ;)

4.Gdybyś nie pisała bloga co byś teraz robiła ?
Wera: Nie wiem , całe szczęście nie muszę się nad tym zastanawiać , bo jednak piszę bloga .;)
Anita: Teraz zamiast pisać tego siedziałabym i słuchała muzyki ♥

5.Co byś zrobiła jakbyś wygrała 1.000.000.000 zł ?
Anita: Spełniłabym moje i najbliższych marzenia :D
Wera: Spełniłabym moje wszystkie , albo większość marzeń. I rozdałabym trochę pieniędzy mojej biedniejszej części rodziny . 

6.Jak dowiedziałaś sie o One Direction ?
Wera: Od koleżanki . I bardzo, ale to bardzo jej Dziękuję ♥♥
Anita: Poprzez koleżankę, która mi pokazała tą piosenkę :D za to jej DZIĘKUJĘ ♥

7.Co sądzą Twoi znajomi ze szkoły o tym, że lubisz One Direction ?
Anita: Emmm.... zapewne sądzą, że jestem głupia, nie znam się na muzyce i dużo hejtów zapewne na mnie leci, ale ja jestem fajna i nie biorę sobie tego do serca BEJB ♥
Wera: Obrażają mnie i ich . ( Dobrze ,że jestem w miarę silna psychicznie xd) . Ale ja za przeproszeniem mam to w dupie . Bo to dzięki ich muzyce , dzięki temu zespołowi jestem szczęśliwa i mam marzenia , które mam nadzieję się spełnią . ♥♥

8.Jakie państwa odwiedziłaś oprócz Polski ?
Wera: Słowacja, Litwa, Niemcy . ;) 
Anita: żaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadne :( xd ale planuję odwiedzić Anglię ! :D ♥

9.Co Cię uszczęśliwia ?
Anita: MUSIC ♥♥♥♥♥ Wszystko co idzie po mojej myśli bejbe ♥ :)
Wera: Muzyka , muzyka i jeszcze raz muzyka . ;3

10.Ulubiony serial/film ?
Wera: Nie umiem wybrać jednego . Ale tak jak Anita Uwielbiam między innymi Titanic'a xx
Anita: TITANIC ♥♥♥♥♥ między innymi xd :D

11.Jakie jest twoje największe marzenie ?
Anita: Podobno marzeń się nie zdradza ♥
Wera: Nie zdradzę , bo się nie spełni ;)

I druga nominacja ;d od : http://hello-in-my-world.blogspot.com za którą również bardzo dziękujemy ;*♥

1. Dlaczego jestes Directioner? 
Anita: a dlaczego oddychasz ? wlasnie ;) POdobna odpowiedź niżej ♥
Wera: Zostanie directioner dało mi bardzo wiele, poznałam wielu świetnych ludzi, moja samoocena wzrosła, nie przejmuję się moimi hejterami i mam w dupie co inni o mnie myślą , a co najważniejsze nareszcie słucham zespołu, który kocham . A teraz co do pytania : Jestem directioner, bo kocham chłopców i ich muzykę, interesuję się nimi i ich życiem, wspieram ich, na każdym kroku no i jeden z najważniejszych powodów:
Bycie tylko fanką to dla mnie zdecydowanie za mało. xx


2. Który związek w One Direction najbardziej Cię wkurza?    
Anita:juz zaden xd
Wera: Oficjalnie są potwierdzone tylko 3 związki, więc do nich się odniosę, bo nie mam zamiaru wnikać w to czy np. Harry jest z Taylor. A więc wszystkie 3 związki akceptuję i jak najbardziej popieram. Każda z tych par jest urocza według mnie , więc na to pytanie nie mogę odpowiedzieć, bo żaden związek mnie nie wkurza. Ale mogę dodać, że najsłodsza para to Liam i Danielle  . ♥

3. Gdzie chciałabyś spędzić swoje wakacje życia?
Anita: ohhhhh w Londynie *.*
Wera: Londyn , wakacje i całą resztę życia . *.*

4. Jak zachowywałabyś się gdybyś spotkała chłopaków z 1d?
Anita: zachowałabym sie spokojnie(chyba dałabym rade) hahah xd po plakalabym sie na 100% !
Wera: Zaczęłabym płakać, pewnie bym też zemdlała, ale co tam ;d

5. Pizza, frytki vs hamburger?
Anita: wszystko !!!
Wera: Frytki . mmm 

6. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
Anita:lubie patrzec co u moixh kochanych debili <3 jesc*.* sluchac muzyki,ogladac TV, lezec na kanapie i po prostu patrzec w sufit xd 
Wera: słuchać muzyki , siedzieć na TT , śpiewać ♥ hahah 

7. Jakie najbardziej lubisz czytać opowiadania?
Anita: o one direction ! 
Wera: O One Direction .;d ahaha i o miłości <3

8. Lubisz dziewczyny chłopaków?
Anita: jeeeeeeps bejb jep ♥♥
Wera: Yep

9. Jak ci idzie w szkole?
Anita:szkoda słóóóóów haha
Wera: Good . ;p chyba . xd

10. Kto jest twoim ulubieńcem z One Direction?
Anita: kocham wszystkich, ale  Harry ahhhhh to to jest loczek*.*haha xd. Uwiódł mnie kiedy pierwszy raz ich ''zobaczyłam'' :D ♥
Wera: Nie mam . Uwielbiam wszzystkich .  ♥

11. Jaką piosenkę chłopakow sluchasz najczęściej?
Anita: Truly,Madly,Deeply ♥ MTT ♥ WMYB ♥ Każdą po kolei :D
Wera: Magic , i wszystkie po kolei z płyty UAN i TMH ;) ♥


NOMINACJE OD NAS DO KONKURSU : 


Tylko tyle, ponieważ więcej nie czytamy :)



NASZE PYTANIA DO WAS :
1. Który według Ciebie jest najbardziej męski ?
2. Najlepsza ich piosennka ?
3. Dlaczego piszesz akurat o One Direction ?
4. Która według Ciebie dziewczyna, któregoś z 1D jest najładniejsza ?
5. Ile masz lat ? ;>
6. Jesteś Larry Shipper?
7. Co byś wolała robić :
-Występować w teledysku chłopców.
- Zjeść z nimi obiad.
8.Byłaś na ich koncercie ?
9. Jakich wykonawców słuchasz oprócz nich ? ; )
10. Na jakim instrumencie grasz lub chciałabyś grać ?
11. Podoba Ci się Londyn? ;d ♥

Jeszcze raz BARDZO DZIĘKUJEMY :)

1 komentarz:

  1. Na pytania odpowiem tutaj, a na moim blogu powiadomię innych:) A więc zaczynam! :d

    1.Hmm...trudno mi powiedzieć, ale myślę że jest to Liam:)
    2. Little Things- ze względu na tłumaczenie i Live we're young ^^
    3.sama nie wiem...koleżanka mnie nakusiła a o nich mi się jakoś tak lekko pisze:D
    4.Najładniejsze jest Elanor- dziewczyna Louisa:)
    5.A czy to jest ważne? :D
    6.Chyba tak:D
    7.Zjeść z nimi obiad;)
    8.Nieee..:d
    9.Głownie rap:) Typu Małpa, Pezet, Sobota. :D Ale lubię też np. Ola...^^
    10. Nie gram na żadnym, a chciałabym na gitarze;p
    11. Taaak♥ Moim marzeniem jest tam zamieszkać^^

    OdpowiedzUsuń